Ženska Predsednica?

Zapisala M., sreda, 14. marec 2007 ob 13:47

Čeprav zadnje obdobje čisto premalo spremljam politično dogajanje pri nas, si bom kljub temu dovolila komentirati .

Imamo žensko, ki bo kandidirala za predsednico naše ljube države. Hecno naključje, da se je pojavila slab teden po oddaji Trenja, katero sem že komentirala.

Sicer simpatična gospa Monika Piberl, ki deluje kot kakšna dobra tetka, je pri meni že dobila tak majhen minus. Verjamem, da ima dobre ideje in res bi nam svež veter koristil, vendar soditi sodelovanje s predsednikom vlade na podlagi horoskopa se mi vseeno zdi malo naivno in nesmiselno. Primerjati vodenje države z zakonom? Ljudje nismo z vsemi kompatibilni. V zvezo pa se spustimo s človekom s katerim se ujamemo in ne gre pričakovati, da na podlagi istega astrološkega znamenja dobimo iste rezultate razumevanja in kompromisov tudi na državni ravni.
Majhen kiks, ki mogoče niti ni bil tako mišljen, a treba je paziti na besede, sploh kadar gre za tako veliko zadevo.
Ne bom sodila prehitro, čakam na njen program in kampanijo.

Podpiram pobudo, da je čas za žensko roko v državi, a jaz bi jo raje postavila v parlament. Na vrh, tam se krese in tam so potrebne spremembe, drugačen pogled.

Bo letos kaj več kandidatk? Oziroma, če uporabim besede Jeklinove, vohate katera bi lahko bila tista, ki bi bila za to primerna?

M.

Oznake: , ,

na to temo

 
Anonymous Anonimni v komentira:

Jaz sem že pred časom predlagal, da bi se moški kandidati odpovedali in prepustili boj ženskam. Celo predlagal sem tudi svoj TRIS kandidatk:

http://dronyx.blog.siol.net/2007/03/05/o-zenskah/

 
 
Anonymous Anonimni v komentira:

Pozdravljena,

sem pogledala insert. Monika ne bi bila slaba za predsednico, morda je res malce kiksnila, ko je omenila , da je jnša in njen mož devica, ampak dobro, njena sproščenost mi ugaja. Če pogledamo v Nemčijo, nismo daleč :)

Pozdrav iz eDnevnika od razkritOdkrito!

 
 
Blogger M. v komentira:

Moj komentar na DrOnyx-ov post(copy/pase iz bloga):
Ne vem ravno, če je manj borbenega duha v ženskah, mislim, da smo kar borbene, najbolj, če imamo tekmico. Nasprotnika ženskega spola.

Kar se tiče tvojih kandidatk…
Vida Žabot mi ne da tistega občutka, da bi jo obkrožila. Ne vem zakaj. Manca Košir je krasna ženska in me pa zanima kako bi se znašlav tej vlogi. Hehe, Ana Jud je tudi zanimiva ženska, ki ima jajca, a se mi zdi da bi večino svojega mandata pisala knjige, kar mogoče ne bi bilo slabo. Vsaj videli bi kako vse “zares poteka”, ali pač ne.

Bi bilo pa zanimivo videti boj za volilce samih žensk. :)

@razkritOdkrito Tudi meni se ne zdi da bi bila slaba, samo je pa brcnila v temo s temi devicami :) Res me zanima njen program in kako se bo zadeve lotila.

Lep pozdrav obema,

M.

 

Komentiraj